Ota yhteyttä

Haluatko ottaa meihin yhteyttä? Lähetä meille viesti täyttämällä alla oleva lomake. Vastaamme mahdollisimman pian!

Arvostamme mielipiteitäsi, sillä olethan tuotteidemme nykyinen tai mahdollinen tuleva käyttäjä. Pyrimme jatkuvasti kehittymään, jotta osaamme suunnitella sinulle parhaita mahdollisia tuotteita. 

Jos Zeeksack on mielestäsi paras keksintö sitten viipaloidun leivän, sinulla on jotain sanottavaa, nerokas idea, kritiikkiä tai vain hauska tarina kerrottavaksi, odotamme innolla viestiäsi.

Asiakaspalvelumme vastaa nopeasti!

Pienenettävä sisältö

Etsitkö tilausvahvistusta?

Jos tilausvahvistuksesi on hukassa, tarkista ensin roskapostikansiosi. Jos et vieläkään löydä tilausvahvistusta, ota yhteyttä meihin, niin lähetämme sinulle uuden.

Miten teen palautuksen?

Jokaisessa lähetyksessä on valmiina palautustarra, jos et ole tyytyväinen tuotteeseen. Kiinnitä tarra pakettiin ja palauta se.

Kuinka kauan palautuksen tai vaihdon käsittely kestää?

Hyvitys myönnetään automaattisesti samalle maksutavalle, jota käytettiin ostoksiin kahden arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Entä jos minulla ei ole palautustarraa?

Jos et ole saanut palautustarraa tai olet kadottanut sen, voit aina ottaa meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella tai suoraan osoitteessa support@zeeksack.com, niin lähetämme sinulle uuden sähköpostitse.

Voiko Zeeksack-reppuja ostaa liikkeestä?

Ei, myymme yksinomaan verkkokauppamme kautta. Meillä ei ole fyysisiä myymälöitä, emmekä myy muiden jälleenmyyjien kautta. Ohittamalla välittäjät voimme pitää hinnat alhaisina ja tarjota samalla korkeinta laatua kaikille tuotteillemme.

Mitä tapahtuu, kun olen tehnyt tilauksen?

Kun olet tehnyt tilauksen, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Kun tuote on lähetetty varastoltamme, saat verotiedot sisältävän kuitin sähköpostitse. Voit seurata tilaustasi sähköpostiisi ja tekstiviestiisi lähetetyn seurantalinkin kautta.

Miten voin seurata pakettiani?

Kun tuotteesi lähtee varastoltamme, saat seurantalinkin sähköpostitse ja tekstiviestillä. Käytä sitä toimituksen seuraamiseen. Kassalla valitsemastasi kuriirista riippuen voit usein seurata pakettia myös heidän sovelluksessaan. Tyypillisesti toimitus kestää 1-2 päivää sen jälkeen, kun se lähtee varastoltamme.

Mistä löydän laskuni, joka sisältää arvonlisäveron?

Sinun olisi pitänyt saada ALV-tiedot sisältävä kuitti sähköpostitse tilauksesi jälkeen. Tarkista Saapuneet-kansiosi ja roskapostikansiosi. Jos et löydä sitä, ota meihin yhteyttä, niin lähetämme sinulle uuden kuitin.

Onko mahdollista vaihtaa tuotetta toiseen?

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, toimi seuraavasti: Palauta tuote, niin hyvitämme sen sinulle. Voit sitten tehdä uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle.

Kuinka huollan Zeeksack-reppua, jotta se kestäisi pidempään?

Jotta Zeeksack-reppusi kestäisi pidempään, suosittelemme pyyhkimään sitä märällä liinalla lian puhdistamiseksi. Vältä voimakkaiden puhdistusaineiden käyttöä. Anna sen kuivua ilmassa ja säilytä sitä viileässä, kuivassa paikassa, kun et käytä sitä. Kaikki Zeeksack-reput on valmistettu kestävästä, vettä hylkivästä kierrätetystä polyesteristä, joten ne ovat suunniteltu kestämään kaikenlaisia sääolosuhteita ja pysymään hyvässä kunnossa pitkään.

Kuinka ympäristöystävällisiä Zeeksack-tuotteet ovat?

Zeeksack-tuotteet ovat erittäin ympäristöystävällisiä. Tuotteemme ovat valmistettu kierrätetystä polyesteristä, mikä auttaa vähentämään muovijätettä. Ne ovat päällystetty fluorihiilivapaalla kestävällä, vettä hylkivällä aineella, eivätkä ne sisällä haitallisia kemikaaleja, kuten PFAS-yhdisteitä, mikä tekee niistä turvallisempia ympäristölle ja sinulle. Vettä hylkivistä ja kestävistä materiaaleista valmistetut tuotteemme tarjoavat sekä laatua että kestävyyttä.

Voinko tilata yrityksen logolla varustettuja Zeeksack-reppuja liikelahjoiksi?

Kyllä, voit tilata Zeeksack-reppuja yrityksesi logolla liikelahjoiksi. Teemme yhteistyötä tulostuspalvelun kanssa logojen mukauttamiseksi, ja monet yritykset käyttävät reppujamme työntekijöiden lahjoihin ja asiakaslahjoihin. Yritystilauksia varten ota meihin yhteyttä osoitteessa b2b@zeeksack.com.

Miten käsittelette kadonneita tai vahingoittuneita toimituksia?

Jos toimitus katoaa tai vahingoittuu, lähetämme sinulle uuden tuotteen ilman lisäkustannuksia ja hoidamme kaikki ongelmat kuljetusliikkeen kanssa. Otamme täyden vastuun varmistaaksemme, että saat tilauksesi täydellisessä kunnossa.

Onko ensikertalaisille ostajille tarjolla erikoistarjouksia?

Kyllä, ensikertalaisille asiakkaillemme on tarjolla erikoistarjouksia. Voit käyttää alennuskoodia ALE10 saadaksesi 10 € alennuksen ensimmäisestä ostoksestasi.

Ota meihin yhteyttä